ЗНО/НМТ

Наказ про звільнення від проходження державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової, базової та повної загальної загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році

КАЛЕНДАР НМТ -2025

НМТ -2024

Основним нововведенням НМТ 2024 є тестування з 4 предметів, три з яких — українська мова, історія України та математика — є обов’язковими.

Предмети на вибір:

  •  іноземна мова;
  •  українська література;
  •  фізика;
  •  хімія;
  •  біологія;
  •  географія.

НМТ у 2024 році стартує вже у травні для випускників минулих років та у червні – для випускників-2024.

Усі предмети учасники тестування складатимуть в один день у такому форматі: 2 години тестування, перерва 20 хв і ще 2 години тестування.

Ті, хто не планує вступати до закладів вищої освіти, можуть не складати НМТ.

У 2024 році для випускників немає обовʼязкової державної підсумкової атестації.

Структуру національного мультипредметного тесту у 2024 році змінювати не планують порівняно з 2023 роком. Тобто тести не міститимуть завдань відкритого типу з наданням розгорнутої відповіді. Це означає, що учасники НМТ не будуть писати власне висловлення під час тесту з української чи іноземної мови або поетапно розв’язувати задачі з демонстрацією етапів роботи під час тесту з математики.

За посиланням ви можете ознайомитись з процедурою реєстрації на сайті Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти про особливості.

КАЛЕНДАР НМТ -2024

Інформація про НТМ-2023 для одинадцятикласників

Платформа ILearn для підготовки до HTM

Особливості реєстрації на ЗНО – 2022

Підсумки ЗНО-2021 та підготовка до проведення ЗНО – 2022

Новини

Тренінгове заняття з учнями 8-Г класу на тему: “Вчимося долати бар’єри у спілкуванні”
04.04.2025

Підлітки пригадали все, що знають про спілкування, охоче брали участь у виконанні вправ, спрямованих на розвиток згуртування, освоєння техніки релаксації, саморегуляції під час виступу перед публікою, зміцнення впевненості в собі, підвищення власної значущості, виховання поваги і доброзичливості. Дякуємо студентці ЛДУБЖД, … Продовження

Вітаємо переможницю обласного етапу конкурсу ім.Т.Шевченка
02.04.2025

Сьогодні відбулося нагородження переможців Міжнародних конкурсів ім.П.Яцика та Т.Шевченка. Серед талановитої молоді – наша Вікторія Сенько (учителька Панько Г.П.), яка завоювала ПЕРШЕ місце в обласному етапі конкурсу ім.Т.Шевченка. Вітаємо Вікторію і Галину Павлівну із заслуженими нагородами. Бажаємо плідних успіхів та … Продовження

Проєкт “Міжшкільна STEAM лабораторія”
27.03.2025

Група наших учителів бере активну участь у проєкті “Міжшкільна STEAM лабораторія”. Проєкт реалізує молодіжний простір Lviv Open Lab з мережі “ТВОРИ!” спільно з ОСВІТА ЛЬВІВ та Центром професійного розвитку педагогічних працівників за підтримки UNICEF та фінансової підтримки Федерального міністерства економічного … Продовження

Фінал першого етапу Lviv School Quiz серед учнів 8-х класів
21.03.2025

Вітаємо переможців! 1 місце 8-А 2 місце: 8-Г 3 місце: 8-Д Представники цих команд увійдуть до збірної ліцею та змагатимуться на наступних етапах! Вітаємо учасників та бажаємо нових перемог! ​Lviv School Quiz — це інтелектуальна гра-конкурс, що проводиться серед школярів … Продовження

Районний етап змагань Ліги Т 2.0 (мікс) з волейболу
28.02.2025

Команда нашого ліцею на районному етапі змагань Ліги Т 2.0 (мікс) з волейболу! Наша команда продемонструвала силу, витривалість та командний дух, змагаючись із командами Ліцею № 17 та Ліцею № 48. Склад команди: – Дребот Василина – Кваснікевич Микола – … Продовження

Міжнародний день рідної мови
21.02.2025

21 лютого весь світ відзначає Міжнародний день рідної мови – свято, яке нагадує нам про цінність і красу рідного слова. Українська мова – це не лише засіб спілкування, а й душа нашого народу, його історія, культура та традиції. У нашому … Продовження

STEAM-тренінг для наших вчителів
20.02.2025

Сьогодні педагоги нашого ліцею взяли участь у тренінгу “Напрямки та перспективи сучасної STEAM-освіти” у Lviv Open Lab в рамках проєкту “Міжшкільна STEAM лабораторія”. Обговорювали інноваційні підходи до навчання Досліджували інтеграцію науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики в освітній процес Отримали … Продовження