“Траплялося й гірше…”

КЛАС  УТІК З УРОКУ

  • Крок 1. Стабілізація психологічного стану
  • Крок 2. Педагогічне аналізування
  • Крок 3. З’ясування справжньої причини
  • Крок 4. Нормалізація ситуації
  • Реакція вчителя, від якого втекли
  • Зустріч учителя-предметника із класним керівником
  • Потім учителеві-предметнику необхідно зустрітися з класним керівником. Навіщо? Учитель у такий спосіб перекладає відповідальність на його плечі. Ефект такого спілкування залежить від тієї позиції, яку вчитель посяде першої ж хвилини розмови. Якщо він розпочне розмову із фрази: “Ваші діти!..”, – у такий спосіб віддалившись від проблеми, то конструктивної бесіди не вийде. Класний керівник, якщо він професіонал, звісно захищатиме своїх дітей. А от якщо вчитель прийде до класного керівника за порадою і підтримкою – він поведеться розумно. Цим він доведе, що потребує допомоги, а “лежачого не б’ють”. Класний керівник почуватиметься значущим, якщо допоможе розв’язати проблему.
    Після цього на сцену “бойових дій” доведеться вийти класному керівникові. Йому необхідно знайти відповіді на безліч запитань: “Де діти та чи все з ними гаразд?”, “Що спричинило такий учинок?”, “Як вони поведуться завтра?”.
    Чудовий спосіб з’ясувати місце знаходження класу – написати кілька SMS-повідомлень. Але не прямого змісту, а з непрямими запитаннями (“Я в кабінеті №5. Будь-ласка, зайди, уже час щось вирішувати щодо дискотеки”; “Якщо ти ще в школі, зайди до бібліотеки, принеси мені підручники. Дякую” та ін).
    Допоможуть дзвінки на стільникові й домашні телефони дітей – звуки, що ви почуєте в трубці (гудки машин, музика), допоможуть визначити, чи все гаразд із дітьми. До того ж, якщо вони відповіли з домашнього телефону, то це має вас заспокоїти: отже вони вдома, у безпеці. Учням, з якими у вас склалися довірчі взаємини, можна зателефонувати й запитати, чи все з ними гаразд. Зверніть увагу, не: “Де ви?! Миттю до школи!”, а саме: “Чи все гаразд? Чи потрібна моя допомога?”.

  • Наступного дня

ЗНИК ЖУРНАЛ

Новини

Участь у програмі Leave No One Behind Partnership
26.01.2025

Вітаємо наших учителів інформатики Телюк Галину та Караваєва Кирила з успішним завершенням навчання в УКУ за програмою Leave No One Behind Partnership. Учителі отримали цінні та унікальні знання з викладання STEM-освіти, робототехніки та програмування, щоб змінювати якість навчання на краще. … Продовження

День Соборності України
22.01.2025

22 січня в нашому ліцеї відзначили День Соборності України – свято єдності нашої держави. Учні та вчителі провели урочисті заходи, присвячені історичному Акту Злуки 1919 року. У рамках святкування відбулися патріотичні виступи, тематичні презентації та символічний «живий ланцюг єдності». Також … Продовження

П’ятий відкритий марафон з української мови
12.01.2025

Закінчився п’ятий відкритий марафон з української мови, організатором якого був “Інститут модернізації змісту освіти”. Марафон тривав з 15 листопада по 08 грудня 2024 року. Усі чотири етапи подолали учениці 10-В класу Грищук Софія та Темник Василина ( учитель Панько Г.П). … Продовження

Святкова педагогічна рада з нагоди Різдва Христового
06.01.2025

Педагогічна рада в Ліцеї №2 ЛМР була особливою — сповненою святкового настрою, роздумів та приємних моментів! На порядку денному: Викладання предметів у початковій школі Претенденти на нагородження Академічна доброчесність Успішність учнів протягом семестру Після обговорення важливих питань завершили раду дзвінкою … Продовження

Звіт учнівського самоврядування Ліцею №2 ЛМР за І семестр 2024 року
02.01.2025

Перший семестр 2024 року став для нас часом неймовірних досягнень та нових звершень! – 37 активних учасників команди провели: 20+ зборів; 10+ заходів, з яких 4 були масовими. – 27+ годин підготовки зробили шкільне життя яскравішим та цікавішим. – Наші … Продовження

ДОБРІ СПРАВИ ГРІЮТЬ НАЙСИЛЬНІШЕ! ПРО ВОЛОНТЕРСТВО У ЛІЦЕЇ
01.01.2025

Волонтерство у ліцеї: Вдячність за підтримку наших захисників Дорогі учасники волонтерського руху ліцею! Ми щиро вдячні кожному з вас за вашу активну участь у волонтерських ініціативах, які підтримують наших захисників на передовій. Ваші зусилля неоціненно важливі, і кожен ваш крок … Продовження

Практичне заняття з атестації педпрацівників
30.12.2024

Атестація педагогічних працівників — це важливий процес, спрямований на оцінювання їхньої діяльності та підвищення професійної майстерності. На практичному занятті педагоги Ліцею №2 ознайомилися з платформою «Єдина атестаційна система», яка дозволяє: – оптимізувати процес атестації; – перевести документообіг в електронний формат; … Продовження