“Траплялося й гірше…”

КЛАС  УТІК З УРОКУ

  • Крок 1. Стабілізація психологічного стану
  • Крок 2. Педагогічне аналізування
  • Крок 3. З’ясування справжньої причини
  • Крок 4. Нормалізація ситуації
  • Реакція вчителя, від якого втекли
  • Зустріч учителя-предметника із класним керівником
  • Потім учителеві-предметнику необхідно зустрітися з класним керівником. Навіщо? Учитель у такий спосіб перекладає відповідальність на його плечі. Ефект такого спілкування залежить від тієї позиції, яку вчитель посяде першої ж хвилини розмови. Якщо він розпочне розмову із фрази: “Ваші діти!..”, – у такий спосіб віддалившись від проблеми, то конструктивної бесіди не вийде. Класний керівник, якщо він професіонал, звісно захищатиме своїх дітей. А от якщо вчитель прийде до класного керівника за порадою і підтримкою – він поведеться розумно. Цим він доведе, що потребує допомоги, а “лежачого не б’ють”. Класний керівник почуватиметься значущим, якщо допоможе розв’язати проблему.
    Після цього на сцену “бойових дій” доведеться вийти класному керівникові. Йому необхідно знайти відповіді на безліч запитань: “Де діти та чи все з ними гаразд?”, “Що спричинило такий учинок?”, “Як вони поведуться завтра?”.
    Чудовий спосіб з’ясувати місце знаходження класу – написати кілька SMS-повідомлень. Але не прямого змісту, а з непрямими запитаннями (“Я в кабінеті №5. Будь-ласка, зайди, уже час щось вирішувати щодо дискотеки”; “Якщо ти ще в школі, зайди до бібліотеки, принеси мені підручники. Дякую” та ін).
    Допоможуть дзвінки на стільникові й домашні телефони дітей – звуки, що ви почуєте в трубці (гудки машин, музика), допоможуть визначити, чи все гаразд із дітьми. До того ж, якщо вони відповіли з домашнього телефону, то це має вас заспокоїти: отже вони вдома, у безпеці. Учням, з якими у вас склалися довірчі взаємини, можна зателефонувати й запитати, чи все з ними гаразд. Зверніть увагу, не: “Де ви?! Миттю до школи!”, а саме: “Чи все гаразд? Чи потрібна моя допомога?”.

  • Наступного дня

ЗНИК ЖУРНАЛ

Новини

Разом творимо добро. Про наш благодійний ярмарок
21.10.2025

Під час благодійного ярмарку Ліцею №2 ми спільними зусиллями зібрали 232 191 грн! Це неймовірний результат, який став можливим завдяки учням, батькам, учителям та всім, хто долучився до цієї доброї справи. Був чудовий осінній день, наповнений теплом, усмішками та єдністю. … Продовження

Каштани для Перемоги!
20.10.2025

Учні Ліцею №2 знову довели: разом ми — сила! У межах благодійного проєкту «Каштани для Перемоги» наші ліцеїсти спільно зібрали аж 1 800 кг каштанів! Це не просто цифра — це частинка нашого внеску у спільну справу допомоги ЗСУ. Дякуємо … Продовження

Кмітливі, допитливі, найрозумніші! Квізи у нашому ліцеї!
18.10.2025

Цього тижня в нашому ліцеї панував справжній дух змагання — відбулися учнівські квізи серед 4-х та 7-х класів! Квіз — це не просто гра, а захопливий формат інтелектуального змагання, де команди учнів відповідають на запитання з різних галузей знань: від історії … Продовження

Благодійний ярмарок – справжнє свято добра та єдності
17.10.2025

Сьогодні біля Ліцею №2 — справжнє свято добра й єдності! Наш благодійний ярмарок уже в розпалі! На вас чекають: смачні солодощі вироби ручної роботи розваги, музика й чудовий настрій Усі зібрані кошти ми передамо на допомогу батькам наших ліцеїстів, які … Продовження

Пам’ятаємо. Шануємо. Не забудемо!
16.10.2025

Пам’ятаємо. Шануємо. Не забудемо. Сьогодні у Ліцеї №2 відбулося відкриття меморіальної таблички нашому випускнику — Гриціву Андрію, воїну, який віддав життя за Україну. Вшанувати пам’ять Героя прийшли його однокласники, родичі, учителі та учні ліцею. Теплі слова, спогади, сльози й тиша … Продовження

Засідання методичної спільноти практичних психологів Франківського району

16 жовтня 2025 року в ліцеї №2 ЛМР відбулося засідання методичної спільноти практичних психологів Франківського району на тему: “Mental Trek. Поширення інформації про психологічне благополуччя та відповідальне ставлення до власного психічного здоров’я”.

Проєкт “Твоя безпека в школі”
15.10.2025

У нашому ліцеї стартував проєкт “Твоя безпека в школі”, який передбачає кнопку безпеки “Говори!” Це новий крок до створення безпечного освітнього середовища. Ми хочемо, щоб кожний учень знав — його почують, зрозуміють і підтримають. Не мовчи, якщо тобі складно — … Продовження