“Траплялося й гірше…”

КЛАС  УТІК З УРОКУ

  • Крок 1. Стабілізація психологічного стану
  • Крок 2. Педагогічне аналізування
  • Крок 3. З’ясування справжньої причини
  • Крок 4. Нормалізація ситуації
  • Реакція вчителя, від якого втекли
  • Зустріч учителя-предметника із класним керівником
  • Потім учителеві-предметнику необхідно зустрітися з класним керівником. Навіщо? Учитель у такий спосіб перекладає відповідальність на його плечі. Ефект такого спілкування залежить від тієї позиції, яку вчитель посяде першої ж хвилини розмови. Якщо він розпочне розмову із фрази: “Ваші діти!..”, – у такий спосіб віддалившись від проблеми, то конструктивної бесіди не вийде. Класний керівник, якщо він професіонал, звісно захищатиме своїх дітей. А от якщо вчитель прийде до класного керівника за порадою і підтримкою – він поведеться розумно. Цим він доведе, що потребує допомоги, а “лежачого не б’ють”. Класний керівник почуватиметься значущим, якщо допоможе розв’язати проблему.
    Після цього на сцену “бойових дій” доведеться вийти класному керівникові. Йому необхідно знайти відповіді на безліч запитань: “Де діти та чи все з ними гаразд?”, “Що спричинило такий учинок?”, “Як вони поведуться завтра?”.
    Чудовий спосіб з’ясувати місце знаходження класу – написати кілька SMS-повідомлень. Але не прямого змісту, а з непрямими запитаннями (“Я в кабінеті №5. Будь-ласка, зайди, уже час щось вирішувати щодо дискотеки”; “Якщо ти ще в школі, зайди до бібліотеки, принеси мені підручники. Дякую” та ін).
    Допоможуть дзвінки на стільникові й домашні телефони дітей – звуки, що ви почуєте в трубці (гудки машин, музика), допоможуть визначити, чи все гаразд із дітьми. До того ж, якщо вони відповіли з домашнього телефону, то це має вас заспокоїти: отже вони вдома, у безпеці. Учням, з якими у вас склалися довірчі взаємини, можна зателефонувати й запитати, чи все з ними гаразд. Зверніть увагу, не: “Де ви?! Миттю до школи!”, а саме: “Чи все гаразд? Чи потрібна моя допомога?”.

  • Наступного дня

ЗНИК ЖУРНАЛ

Новини

Тренінгове заняття з учнями 8-Г класу на тему: “Вчимося долати бар’єри у спілкуванні”
04.04.2025

Підлітки пригадали все, що знають про спілкування, охоче брали участь у виконанні вправ, спрямованих на розвиток згуртування, освоєння техніки релаксації, саморегуляції під час виступу перед публікою, зміцнення впевненості в собі, підвищення власної значущості, виховання поваги і доброзичливості. Дякуємо студентці ЛДУБЖД, … Продовження

Вітаємо переможницю обласного етапу конкурсу ім.Т.Шевченка
02.04.2025

Сьогодні відбулося нагородження переможців Міжнародних конкурсів ім.П.Яцика та Т.Шевченка. Серед талановитої молоді – наша Вікторія Сенько (учителька Панько Г.П.), яка завоювала ПЕРШЕ місце в обласному етапі конкурсу ім.Т.Шевченка. Вітаємо Вікторію і Галину Павлівну із заслуженими нагородами. Бажаємо плідних успіхів та … Продовження

Проєкт “Міжшкільна STEAM лабораторія”
27.03.2025

Група наших учителів бере активну участь у проєкті “Міжшкільна STEAM лабораторія”. Проєкт реалізує молодіжний простір Lviv Open Lab з мережі “ТВОРИ!” спільно з ОСВІТА ЛЬВІВ та Центром професійного розвитку педагогічних працівників за підтримки UNICEF та фінансової підтримки Федерального міністерства економічного … Продовження

Фінал першого етапу Lviv School Quiz серед учнів 8-х класів
21.03.2025

Вітаємо переможців! 1 місце 8-А 2 місце: 8-Г 3 місце: 8-Д Представники цих команд увійдуть до збірної ліцею та змагатимуться на наступних етапах! Вітаємо учасників та бажаємо нових перемог! ​Lviv School Quiz — це інтелектуальна гра-конкурс, що проводиться серед школярів … Продовження

Районний етап змагань Ліги Т 2.0 (мікс) з волейболу
28.02.2025

Команда нашого ліцею на районному етапі змагань Ліги Т 2.0 (мікс) з волейболу! Наша команда продемонструвала силу, витривалість та командний дух, змагаючись із командами Ліцею № 17 та Ліцею № 48. Склад команди: – Дребот Василина – Кваснікевич Микола – … Продовження

Міжнародний день рідної мови
21.02.2025

21 лютого весь світ відзначає Міжнародний день рідної мови – свято, яке нагадує нам про цінність і красу рідного слова. Українська мова – це не лише засіб спілкування, а й душа нашого народу, його історія, культура та традиції. У нашому … Продовження

STEAM-тренінг для наших вчителів
20.02.2025

Сьогодні педагоги нашого ліцею взяли участь у тренінгу “Напрямки та перспективи сучасної STEAM-освіти” у Lviv Open Lab в рамках проєкту “Міжшкільна STEAM лабораторія”. Обговорювали інноваційні підходи до навчання Досліджували інтеграцію науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики в освітній процес Отримали … Продовження