“Траплялося й гірше…”

КЛАС  УТІК З УРОКУ

  • Крок 1. Стабілізація психологічного стану
  • Крок 2. Педагогічне аналізування
  • Крок 3. З’ясування справжньої причини
  • У випадку втечі з уроку ви можете озвучити ваш здогад, якщо процес “сканування”, за вашими відчуттями, виявився вдалим (а це вам завжди підкаже внутрішній стан: коли знайдено розгадку – усередині все радіє: “Еврика!”). Цей варіант здебільшого є безпрограшним – з істиною сперечатися складно.
    У разі якщо ви не певні щодо правильності своїх здогадів, можна поговорити з усім класом або з його лідерами, щоб з’ясувати ситуацію. Під час розмови важливо діяти відкрито, прямо, з позиції “ми – рівні суб’єкти освітнього процесу й певною мірою відповідаємо за результати свого вибору”. Проводити бесіду краще в нетрадиційній обстановці – або в кабінеті психологічного розвантаження, або у звичному класі з інакше вибудуваним інтер’єром (столи розташовані півколом або колом; інше освітлення та ін.). Це потрібно для того, щоб створити особливий психологічний клімат, що сприятиме відвертості й розкутості ваших вихованців.
    Також можна використовувати методи педагогічної діагностики (анкетування, тестування) для дослідження, наприклад, навчальної мотивації школярів, для виявлення ставлення до певного навчального предмета або конкретного педагога. У будь-якому разі діагностику слід проводити професійно, використовуючи апробовані або грамотно складені методики, винятково за згодою вихованців.
    Спектр педагогічних дій класного керівника на цьому етапі є надзвичайно широким і залежить від багатьох факторів, насамперед – від професіоналізму, фантазії, рівня творчості конкретного педагога, від взаємин із вихованцями. Якомусь педагогові варто лише перекинутися бігцем кількома фразами із неформальними лідерами класу – і він відразу зрозуміє, у чому справа.

  • Крок 4. Нормалізація ситуації
  • Реакція вчителя, від якого втекли
  • Зустріч учителя-предметника із класним керівником
  • Наступного дня

ЗНИК ЖУРНАЛ

Новини

Тренінгове заняття з учнями 8-Г класу на тему: “Вчимося долати бар’єри у спілкуванні”
04.04.2025

Підлітки пригадали все, що знають про спілкування, охоче брали участь у виконанні вправ, спрямованих на розвиток згуртування, освоєння техніки релаксації, саморегуляції під час виступу перед публікою, зміцнення впевненості в собі, підвищення власної значущості, виховання поваги і доброзичливості. Дякуємо студентці ЛДУБЖД, … Продовження

Вітаємо переможницю обласного етапу конкурсу ім.Т.Шевченка
02.04.2025

Сьогодні відбулося нагородження переможців Міжнародних конкурсів ім.П.Яцика та Т.Шевченка. Серед талановитої молоді – наша Вікторія Сенько (учителька Панько Г.П.), яка завоювала ПЕРШЕ місце в обласному етапі конкурсу ім.Т.Шевченка. Вітаємо Вікторію і Галину Павлівну із заслуженими нагородами. Бажаємо плідних успіхів та … Продовження

Проєкт “Міжшкільна STEAM лабораторія”
27.03.2025

Група наших учителів бере активну участь у проєкті “Міжшкільна STEAM лабораторія”. Проєкт реалізує молодіжний простір Lviv Open Lab з мережі “ТВОРИ!” спільно з ОСВІТА ЛЬВІВ та Центром професійного розвитку педагогічних працівників за підтримки UNICEF та фінансової підтримки Федерального міністерства економічного … Продовження

Фінал першого етапу Lviv School Quiz серед учнів 8-х класів
21.03.2025

Вітаємо переможців! 1 місце 8-А 2 місце: 8-Г 3 місце: 8-Д Представники цих команд увійдуть до збірної ліцею та змагатимуться на наступних етапах! Вітаємо учасників та бажаємо нових перемог! ​Lviv School Quiz — це інтелектуальна гра-конкурс, що проводиться серед школярів … Продовження

Районний етап змагань Ліги Т 2.0 (мікс) з волейболу
28.02.2025

Команда нашого ліцею на районному етапі змагань Ліги Т 2.0 (мікс) з волейболу! Наша команда продемонструвала силу, витривалість та командний дух, змагаючись із командами Ліцею № 17 та Ліцею № 48. Склад команди: – Дребот Василина – Кваснікевич Микола – … Продовження

Міжнародний день рідної мови
21.02.2025

21 лютого весь світ відзначає Міжнародний день рідної мови – свято, яке нагадує нам про цінність і красу рідного слова. Українська мова – це не лише засіб спілкування, а й душа нашого народу, його історія, культура та традиції. У нашому … Продовження

STEAM-тренінг для наших вчителів
20.02.2025

Сьогодні педагоги нашого ліцею взяли участь у тренінгу “Напрямки та перспективи сучасної STEAM-освіти” у Lviv Open Lab в рамках проєкту “Міжшкільна STEAM лабораторія”. Обговорювали інноваційні підходи до навчання Досліджували інтеграцію науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики в освітній процес Отримали … Продовження