“Траплялося й гірше…”

КЛАС  УТІК З УРОКУ

  • Крок 1. Стабілізація психологічного стану
  • Крок 2. Педагогічне аналізування
  • Крок 3. З’ясування справжньої причини
  • У випадку втечі з уроку ви можете озвучити ваш здогад, якщо процес “сканування”, за вашими відчуттями, виявився вдалим (а це вам завжди підкаже внутрішній стан: коли знайдено розгадку – усередині все радіє: “Еврика!”). Цей варіант здебільшого є безпрограшним – з істиною сперечатися складно.
    У разі якщо ви не певні щодо правильності своїх здогадів, можна поговорити з усім класом або з його лідерами, щоб з’ясувати ситуацію. Під час розмови важливо діяти відкрито, прямо, з позиції “ми – рівні суб’єкти освітнього процесу й певною мірою відповідаємо за результати свого вибору”. Проводити бесіду краще в нетрадиційній обстановці – або в кабінеті психологічного розвантаження, або у звичному класі з інакше вибудуваним інтер’єром (столи розташовані півколом або колом; інше освітлення та ін.). Це потрібно для того, щоб створити особливий психологічний клімат, що сприятиме відвертості й розкутості ваших вихованців.
    Також можна використовувати методи педагогічної діагностики (анкетування, тестування) для дослідження, наприклад, навчальної мотивації школярів, для виявлення ставлення до певного навчального предмета або конкретного педагога. У будь-якому разі діагностику слід проводити професійно, використовуючи апробовані або грамотно складені методики, винятково за згодою вихованців.
    Спектр педагогічних дій класного керівника на цьому етапі є надзвичайно широким і залежить від багатьох факторів, насамперед – від професіоналізму, фантазії, рівня творчості конкретного педагога, від взаємин із вихованцями. Якомусь педагогові варто лише перекинутися бігцем кількома фразами із неформальними лідерами класу – і він відразу зрозуміє, у чому справа.

  • Крок 4. Нормалізація ситуації
  • Реакція вчителя, від якого втекли
  • Зустріч учителя-предметника із класним керівником
  • Наступного дня

ЗНИК ЖУРНАЛ

Новини

Міжнародний день рідної мови
21.02.2025

21 лютого весь світ відзначає Міжнародний день рідної мови – свято, яке нагадує нам про цінність і красу рідного слова. Українська мова – це не лише засіб спілкування, а й душа нашого народу, його історія, культура та традиції. У нашому … Продовження

STEAM-тренінг для наших вчителів
20.02.2025

Сьогодні педагоги нашого ліцею взяли участь у тренінгу “Напрямки та перспективи сучасної STEAM-освіти” у Lviv Open Lab. Обговорювали інноваційні підходи до навчання Досліджували інтеграцію науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики в освітній процес Отримали корисні інструменти для розвитку критичного мислення … Продовження

День пам’яті Героїв Небесної Сотні

20 лютого Україна вшановує пам’ять Героїв Небесної Сотні – людей, які віддали своє життя за свободу та гідність під час Революції Гідності 2013-2014 років. Це день, коли ми згадуємо подвиг звичайних українців, які стали символом незламності, честі та любові до … Продовження

Командна гра “Діалоги про мир”
18.02.2025

Завдяки Вікторії Юрчук та ГО «СТАН», у рамках проєкту «Молоді амбасадори та амбасадорки розмаїття», для учнів 10-х класів відбулися захопливі командні ігри “Діалоги про мир”. Головна мета — показати, що діалог є ключовим інструментом у побудові гармонійних суспільних відносин та … Продовження

Літературний вечір «Пісні мої, що сповнені любові…»
12.02.2025

12 лютого 2025 року у ліцеї відбувся літературний вечір «Пісні мої, що сповнені любові…». Учні здійснили подорож у Країну поезії, де живуть дивовижні вірші видатного англійського поета доби Відродження Вільяма Шекспіра. Гостя нашого заходу – поетеса, композиторка, сценаристка Ілона ВЕРХІВСЬКА-ЕЛЬТЕК, … Продовження

Заняття учителів з психологом на тему: “Особливості комунікації з ветеранами війни. Травма та її наслідки для психічного здоров’я”
06.02.2025

Сьогодні у ліцеї відбулося важливе заняття, присвячене розумінню психологічних аспектів комунікації з ветеранами війни. Ділилися знаннями про те, як підтримувати наших захисників, усвідомлювати наслідки травми та дбати про психічне здоров’я в суспільстві. Дякуємо психологу ліцею Л.Гроховській за професійну подачу матеріалу, … Продовження

Участь у програмі Leave No One Behind Partnership
26.01.2025

Вітаємо наших учителів інформатики Телюк Галину та Караваєва Кирила з успішним завершенням навчання в УКУ за програмою Leave No One Behind Partnership. Учителі отримали цінні та унікальні знання з викладання STEM-освіти, робототехніки та програмування, щоб змінювати якість навчання на краще. … Продовження