“Траплялося й гірше…”

КЛАС  УТІК З УРОКУ

  • Крок 1. Стабілізація психологічного стану
  • Крок 2. Педагогічне аналізування
  • Не поспішайте одразу з’ясовувати справжню причину інциденту, що стався, – ви маєте можливість потренувати свою педагогічну інтуїцію, розвинути навички емпатії, здібності до співпереживання. Поставте себе на місце своїх вихованців, програйте ситуацію з їх позиції. спробуйте ідентифікувати себе з конкретними учнями, насамперед – найяскравішими особистостями, які мають у класі авторитет (саме вони найбільшою мірою впливають на той або інший перебіг подій у класі). Зіграйте ролі ролі формального або неформального лідера (лідерів): наслідуйте їх манеру мовлення, поведінки; програйте можливі роздуми; уявіть сімейну ситуацію тієї або іншої дитини. спробуйте здогадатися, що спричинило проблемну ситуацію.
    У випадку втечі з уроку причин може виявитися безліч… Це може бути спонтанний, імпульсивний учинок: дітей зацікавив новий фільм (або якась приваблива подія); хтось із вихованців висунув ідею, і під впливом емоцій, не замислюючись про наслідки, клас… “полетів” з уроку. Це може бути усвідомлений, зважений вибір (лідера або лідерів класу чи всього класу) – перевага привабливішої альтернативи звичному уроку. І, нарешті, найскладніший варіант – це може бути протест, усвідомлений або неусвідомлений, проти набридлого предмета, а отже, і вчителя, який не зміг зацікавити учнів своїм предметом; проти конкретних дій певного педагога. Най-найскладніший варіант – якщо протест спрямовано проти вас як професіонала та/або особистості, проти ваших дій… Прислухайтеся до своєї інтуїції, спробуйте здогадатися!
    Паралельно із цим (але не раніше!) можна підключити педагогічне мислення й проаналізувати деталі ситуації, а також визначити стратегію, виробивши орієнтовний (життя обов’язково внесе корективи) план подальших дій.

  • Крок 3. З’ясування справжньої причини
  • Крок 4. Нормалізація ситуації
  • Реакція вчителя, від якого втекли
  • Зустріч учителя-предметника із класним керівником
  • Наступного дня

ЗНИК ЖУРНАЛ

Новини

Тренінгове заняття з учнями 8-Г класу на тему: “Вчимося долати бар’єри у спілкуванні”
04.04.2025

Підлітки пригадали все, що знають про спілкування, охоче брали участь у виконанні вправ, спрямованих на розвиток згуртування, освоєння техніки релаксації, саморегуляції під час виступу перед публікою, зміцнення впевненості в собі, підвищення власної значущості, виховання поваги і доброзичливості. Дякуємо студентці ЛДУБЖД, … Продовження

Вітаємо переможницю обласного етапу конкурсу ім.Т.Шевченка
02.04.2025

Сьогодні відбулося нагородження переможців Міжнародних конкурсів ім.П.Яцика та Т.Шевченка. Серед талановитої молоді – наша Вікторія Сенько (учителька Панько Г.П.), яка завоювала ПЕРШЕ місце в обласному етапі конкурсу ім.Т.Шевченка. Вітаємо Вікторію і Галину Павлівну із заслуженими нагородами. Бажаємо плідних успіхів та … Продовження

Проєкт “Міжшкільна STEAM лабораторія”
27.03.2025

Група наших учителів бере активну участь у проєкті “Міжшкільна STEAM лабораторія”. Проєкт реалізує молодіжний простір Lviv Open Lab з мережі “ТВОРИ!” спільно з ОСВІТА ЛЬВІВ та Центром професійного розвитку педагогічних працівників за підтримки UNICEF та фінансової підтримки Федерального міністерства економічного … Продовження

Фінал першого етапу Lviv School Quiz серед учнів 8-х класів
21.03.2025

Вітаємо переможців! 1 місце 8-А 2 місце: 8-Г 3 місце: 8-Д Представники цих команд увійдуть до збірної ліцею та змагатимуться на наступних етапах! Вітаємо учасників та бажаємо нових перемог! ​Lviv School Quiz — це інтелектуальна гра-конкурс, що проводиться серед школярів … Продовження

Районний етап змагань Ліги Т 2.0 (мікс) з волейболу
28.02.2025

Команда нашого ліцею на районному етапі змагань Ліги Т 2.0 (мікс) з волейболу! Наша команда продемонструвала силу, витривалість та командний дух, змагаючись із командами Ліцею № 17 та Ліцею № 48. Склад команди: – Дребот Василина – Кваснікевич Микола – … Продовження

Міжнародний день рідної мови
21.02.2025

21 лютого весь світ відзначає Міжнародний день рідної мови – свято, яке нагадує нам про цінність і красу рідного слова. Українська мова – це не лише засіб спілкування, а й душа нашого народу, його історія, культура та традиції. У нашому … Продовження

STEAM-тренінг для наших вчителів
20.02.2025

Сьогодні педагоги нашого ліцею взяли участь у тренінгу “Напрямки та перспективи сучасної STEAM-освіти” у Lviv Open Lab в рамках проєкту “Міжшкільна STEAM лабораторія”. Обговорювали інноваційні підходи до навчання Досліджували інтеграцію науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики в освітній процес Отримали … Продовження