“Траплялося й гірше…”

КЛАС  УТІК З УРОКУ

  • Крок 1. Стабілізація психологічного стану
  • Крок 2. Педагогічне аналізування
  • Не поспішайте одразу з’ясовувати справжню причину інциденту, що стався, – ви маєте можливість потренувати свою педагогічну інтуїцію, розвинути навички емпатії, здібності до співпереживання. Поставте себе на місце своїх вихованців, програйте ситуацію з їх позиції. спробуйте ідентифікувати себе з конкретними учнями, насамперед – найяскравішими особистостями, які мають у класі авторитет (саме вони найбільшою мірою впливають на той або інший перебіг подій у класі). Зіграйте ролі ролі формального або неформального лідера (лідерів): наслідуйте їх манеру мовлення, поведінки; програйте можливі роздуми; уявіть сімейну ситуацію тієї або іншої дитини. спробуйте здогадатися, що спричинило проблемну ситуацію.
    У випадку втечі з уроку причин може виявитися безліч… Це може бути спонтанний, імпульсивний учинок: дітей зацікавив новий фільм (або якась приваблива подія); хтось із вихованців висунув ідею, і під впливом емоцій, не замислюючись про наслідки, клас… “полетів” з уроку. Це може бути усвідомлений, зважений вибір (лідера або лідерів класу чи всього класу) – перевага привабливішої альтернативи звичному уроку. І, нарешті, найскладніший варіант – це може бути протест, усвідомлений або неусвідомлений, проти набридлого предмета, а отже, і вчителя, який не зміг зацікавити учнів своїм предметом; проти конкретних дій певного педагога. Най-найскладніший варіант – якщо протест спрямовано проти вас як професіонала та/або особистості, проти ваших дій… Прислухайтеся до своєї інтуїції, спробуйте здогадатися!
    Паралельно із цим (але не раніше!) можна підключити педагогічне мислення й проаналізувати деталі ситуації, а також визначити стратегію, виробивши орієнтовний (життя обов’язково внесе корективи) план подальших дій.

  • Крок 3. З’ясування справжньої причини
  • Крок 4. Нормалізація ситуації
  • Реакція вчителя, від якого втекли
  • Зустріч учителя-предметника із класним керівником
  • Наступного дня

ЗНИК ЖУРНАЛ

Новини

Міжнародний день рідної мови
21.02.2025

21 лютого весь світ відзначає Міжнародний день рідної мови – свято, яке нагадує нам про цінність і красу рідного слова. Українська мова – це не лише засіб спілкування, а й душа нашого народу, його історія, культура та традиції. У нашому … Продовження

STEAM-тренінг для наших вчителів
20.02.2025

Сьогодні педагоги нашого ліцею взяли участь у тренінгу “Напрямки та перспективи сучасної STEAM-освіти” у Lviv Open Lab. Обговорювали інноваційні підходи до навчання Досліджували інтеграцію науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики в освітній процес Отримали корисні інструменти для розвитку критичного мислення … Продовження

День пам’яті Героїв Небесної Сотні

20 лютого Україна вшановує пам’ять Героїв Небесної Сотні – людей, які віддали своє життя за свободу та гідність під час Революції Гідності 2013-2014 років. Це день, коли ми згадуємо подвиг звичайних українців, які стали символом незламності, честі та любові до … Продовження

Командна гра “Діалоги про мир”
18.02.2025

Завдяки Вікторії Юрчук та ГО «СТАН», у рамках проєкту «Молоді амбасадори та амбасадорки розмаїття», для учнів 10-х класів відбулися захопливі командні ігри “Діалоги про мир”. Головна мета — показати, що діалог є ключовим інструментом у побудові гармонійних суспільних відносин та … Продовження

Літературний вечір «Пісні мої, що сповнені любові…»
12.02.2025

12 лютого 2025 року у ліцеї відбувся літературний вечір «Пісні мої, що сповнені любові…». Учні здійснили подорож у Країну поезії, де живуть дивовижні вірші видатного англійського поета доби Відродження Вільяма Шекспіра. Гостя нашого заходу – поетеса, композиторка, сценаристка Ілона ВЕРХІВСЬКА-ЕЛЬТЕК, … Продовження

Заняття учителів з психологом на тему: “Особливості комунікації з ветеранами війни. Травма та її наслідки для психічного здоров’я”
06.02.2025

Сьогодні у ліцеї відбулося важливе заняття, присвячене розумінню психологічних аспектів комунікації з ветеранами війни. Ділилися знаннями про те, як підтримувати наших захисників, усвідомлювати наслідки травми та дбати про психічне здоров’я в суспільстві. Дякуємо психологу ліцею Л.Гроховській за професійну подачу матеріалу, … Продовження

Участь у програмі Leave No One Behind Partnership
26.01.2025

Вітаємо наших учителів інформатики Телюк Галину та Караваєва Кирила з успішним завершенням навчання в УКУ за програмою Leave No One Behind Partnership. Учителі отримали цінні та унікальні знання з викладання STEM-освіти, робототехніки та програмування, щоб змінювати якість навчання на краще. … Продовження