“Траплялося й гірше…”

КЛАС  УТІК З УРОКУ
Крок 1. Стабілізація психологічного стану
У складній, неоднозначній педагогічній ситуації педагогові, перш ніж удатися до якихось дій, необхідно нормалізувати свій емоційний стан, сформувати філософське ставлення до проблеми, що виникла. Тут допоможуть відомі психотерапевтичні прийоми (зробити 10 вдихів – 10 видихів, долічити до 10), що грунтуються на взаємозв’язку фізіологічних механізмів людини й психічних процесів: зокрема, нормалізація дихання допомагає відновити збалансований стан. Можна виконати вправу “Прес” із системи Н. Роджерс (учитель уявляє усередині себе, на рівні грудей, потужний прес, що рухається зверху вниз,немовби виштовхуючи негативні емоції, що виникають, і пов’язане з ними внутрішнє напруження). Виконуючи цю вправу, важливо досягти виразного відчуття важкості внутрішнього преса, що немовби виштовхує вниз небажані негативні емоції й енергію.
Також можна вольовим зусиллям повернути свої почуття на 180° – і, замість почуття прикрості, що пригнічує, безконтрольності ситуації, спробувати відчуття радість від того, що з вашими вихованцями нічого страшного не сталося: усі живі та здорові. Ще одним корисним почуттям, що можна викликати у собі, – є почуття подяки: подумайте, адже саме вашим бешкетникам ви маєте нагоду виробити стійке філософське ставлення до життя, а також повправлятися у позитивному сприйнятті проблеми, що виникла (знайти позитивне у будь-якій ситуації, навіть у разі програшу – справжнє мистецтво!..). Крім того, у вас з’явився безцінний засіб педагогічної діагностики – зворотний зв’язок (ще один привід для радості!..).
Після того як ви нормалізували свій емоційний стан, можна робити наступний крок.

ЗНИК ЖУРНАЛ

Новини

Тренінгове заняття з учнями 8-Г класу на тему: “Вчимося долати бар’єри у спілкуванні”
04.04.2025

Підлітки пригадали все, що знають про спілкування, охоче брали участь у виконанні вправ, спрямованих на розвиток згуртування, освоєння техніки релаксації, саморегуляції під час виступу перед публікою, зміцнення впевненості в собі, підвищення власної значущості, виховання поваги і доброзичливості. Дякуємо студентці ЛДУБЖД, … Продовження

Вітаємо переможницю обласного етапу конкурсу ім.Т.Шевченка
02.04.2025

Сьогодні відбулося нагородження переможців Міжнародних конкурсів ім.П.Яцика та Т.Шевченка. Серед талановитої молоді – наша Вікторія Сенько (учителька Панько Г.П.), яка завоювала ПЕРШЕ місце в обласному етапі конкурсу ім.Т.Шевченка. Вітаємо Вікторію і Галину Павлівну із заслуженими нагородами. Бажаємо плідних успіхів та … Продовження

Проєкт “Міжшкільна STEAM лабораторія”
27.03.2025

Група наших учителів бере активну участь у проєкті “Міжшкільна STEAM лабораторія”. Проєкт реалізує молодіжний простір Lviv Open Lab з мережі “ТВОРИ!” спільно з ОСВІТА ЛЬВІВ та Центром професійного розвитку педагогічних працівників за підтримки UNICEF та фінансової підтримки Федерального міністерства економічного … Продовження

Фінал першого етапу Lviv School Quiz серед учнів 8-х класів
21.03.2025

Вітаємо переможців! 1 місце 8-А 2 місце: 8-Г 3 місце: 8-Д Представники цих команд увійдуть до збірної ліцею та змагатимуться на наступних етапах! Вітаємо учасників та бажаємо нових перемог! ​Lviv School Quiz — це інтелектуальна гра-конкурс, що проводиться серед школярів … Продовження

Районний етап змагань Ліги Т 2.0 (мікс) з волейболу
28.02.2025

Команда нашого ліцею на районному етапі змагань Ліги Т 2.0 (мікс) з волейболу! Наша команда продемонструвала силу, витривалість та командний дух, змагаючись із командами Ліцею № 17 та Ліцею № 48. Склад команди: – Дребот Василина – Кваснікевич Микола – … Продовження

Міжнародний день рідної мови
21.02.2025

21 лютого весь світ відзначає Міжнародний день рідної мови – свято, яке нагадує нам про цінність і красу рідного слова. Українська мова – це не лише засіб спілкування, а й душа нашого народу, його історія, культура та традиції. У нашому … Продовження

STEAM-тренінг для наших вчителів
20.02.2025

Сьогодні педагоги нашого ліцею взяли участь у тренінгу “Напрямки та перспективи сучасної STEAM-освіти” у Lviv Open Lab в рамках проєкту “Міжшкільна STEAM лабораторія”. Обговорювали інноваційні підходи до навчання Досліджували інтеграцію науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики в освітній процес Отримали … Продовження