ПАМ’ЯТКА У РАЗІ ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ

? Конструктивне розв’язання конфліктних ситуацій – необхідний елемент професійної педагогічної підготовки вчителів.
? Будь-які негуманні дії вчителя викликають протидію.
? Якщо учень кинув виклик учителеві, отже має всі підстави.
? Кожна конфліктна ситуація – гострий сигнал про неблагополуччя у розвитку дитини або цілого колективу.
? Доречніше проаналізувати перші симптоми неблагополуччя, ніж розпочати це після серйозних проявів конфлікту.
? Позитивні знахідки в роботі найчастіше забуваються, промахи пам’ятаються тривалий час, іноді все життя.

Наведемо кілька ситуацій із реального шкільного життя й способи їх розв’язання.

? Увійшовши до класу на урок, учитель побачив на дошці карикатуру на себе. Діти розраховували, що почнеться пошук винуватця й урок буде зірвано. Що робити? (Учитель посміхнувся, підійшов до дошки, підправив малюнок і почав урок. Учні засмутилися та здивувалися. Урок пройшов нормально. більше такого не повторювалося.)
? Учні збиралися втікти з додаткового уроку, причому вчителеві потрапила до рук записка, у якій вони домовляються піти з уроку й не дуже добре відгукуються про нього. Що робити? (Учитель демонстративно прочитав класові записку й сказав, що він тепер обізнаний щодо їх підготовки прогулу уроку, що його хвилює їх думка про нього, але він не збирається мститися, а хоче розібратися, чому так сталося . Дуже хоче вислухати дітей, але просить і їх вислухати його. Зрештою учні й учитель порозумілися і виявилися задоволеними одне одним, урок тривав далі.)
? На прохання завідувача з навчальної роботи ти заміняєш хворого вчителя в чужому класі. Почався урок. Клас важко піддається управлінню. Ти вітаєшся – жодної уваги. Як бути? (Учителька, зовсім не звертаючи уваги на клас, почала малювати на дошці дуже цікаву картинку. Розмови потихеньку припинилися. Діти почали уважно розглядати малюнок. Тоді вона запитала, що б це означало. деякі діти висловили свою думку. Вона подякувала. Почався нормальний урок.)

Новини

Міжнародний день рідної мови
21.02.2025

21 лютого весь світ відзначає Міжнародний день рідної мови – свято, яке нагадує нам про цінність і красу рідного слова. Українська мова – це не лише засіб спілкування, а й душа нашого народу, його історія, культура та традиції. У нашому … Продовження

STEAM-тренінг для наших вчителів
20.02.2025

Сьогодні педагоги нашого ліцею взяли участь у тренінгу “Напрямки та перспективи сучасної STEAM-освіти” у Lviv Open Lab. Обговорювали інноваційні підходи до навчання Досліджували інтеграцію науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики в освітній процес Отримали корисні інструменти для розвитку критичного мислення … Продовження

День пам’яті Героїв Небесної Сотні

20 лютого Україна вшановує пам’ять Героїв Небесної Сотні – людей, які віддали своє життя за свободу та гідність під час Революції Гідності 2013-2014 років. Це день, коли ми згадуємо подвиг звичайних українців, які стали символом незламності, честі та любові до … Продовження

Командна гра “Діалоги про мир”
18.02.2025

Завдяки Вікторії Юрчук та ГО «СТАН», у рамках проєкту «Молоді амбасадори та амбасадорки розмаїття», для учнів 10-х класів відбулися захопливі командні ігри “Діалоги про мир”. Головна мета — показати, що діалог є ключовим інструментом у побудові гармонійних суспільних відносин та … Продовження

Літературний вечір «Пісні мої, що сповнені любові…»
12.02.2025

12 лютого 2025 року у ліцеї відбувся літературний вечір «Пісні мої, що сповнені любові…». Учні здійснили подорож у Країну поезії, де живуть дивовижні вірші видатного англійського поета доби Відродження Вільяма Шекспіра. Гостя нашого заходу – поетеса, композиторка, сценаристка Ілона ВЕРХІВСЬКА-ЕЛЬТЕК, … Продовження

Заняття учителів з психологом на тему: “Особливості комунікації з ветеранами війни. Травма та її наслідки для психічного здоров’я”
06.02.2025

Сьогодні у ліцеї відбулося важливе заняття, присвячене розумінню психологічних аспектів комунікації з ветеранами війни. Ділилися знаннями про те, як підтримувати наших захисників, усвідомлювати наслідки травми та дбати про психічне здоров’я в суспільстві. Дякуємо психологу ліцею Л.Гроховській за професійну подачу матеріалу, … Продовження

Участь у програмі Leave No One Behind Partnership
26.01.2025

Вітаємо наших учителів інформатики Телюк Галину та Караваєва Кирила з успішним завершенням навчання в УКУ за програмою Leave No One Behind Partnership. Учителі отримали цінні та унікальні знання з викладання STEM-освіти, робототехніки та програмування, щоб змінювати якість навчання на краще. … Продовження