СПОСОБИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЧАТКУ УРОКУ

? Пропонується задача, що розв’язується тільки з опорою на життєвий досвід учнів, на їх дотепність і кмітливість.
? Дається задача на тренування пам’яті, спостережливість, пошук закономірностей – із матеріалу, який учні добре засвоїли.
? На дошці записані рівняння і відповіді до них, серед яких є як правильні, так і неправильні. Пропонується їх перевірити.
? На дошці записане розв’язання якоїсь вправи чи задачі з помилками, що є традиційними і часто зустрічаються. Пропонується перевірити кожний логічний хід розв’язання. Учитель прагне отримати найповніше обгрунтування критичних зауважень учнів.
? Дається звичайна традиційна задача із традиційним розв’язанням. Пропонується знайти коротке, раціональне розв’язання.
? На дошці малюнок – до складної задачі, методом “мозкового штурму” здійснюється пошук її розв’язання.
? На столі в кожного учня лежить чистий аркуш паперу. Пояснивши тему уроку, вчитель повідомляє, що наприкінці року з деяких питань, що розглядались на уроці, буде проведено перевірну роботу на 15 хвилин.
? Урок починається з читання по реченню заданого для самостійного вивчення параграфа й колективного обговорення змісту. Учні відповідями на запитання вчителя доводять глибину вивчення теми. Якщо виникають проблеми, то відповідають консультанти з цієї теми (консультантів, зазвичай двох учнів, учитель призначає на попередньому уроці).
? На дошці записані запитання, відповіді на які допоможуть зрозуміти ключові моменти доведення найскладнішої для учнів теми і краще її запам’ятати.
? Обговорюються різні засоби розв’язання задачі, що була задана на попередньому уроці. Така задача повинна бути незвичайною, цікавою, але водночас доступною для всіх учнів.
? Якщо додому було задано написати твір-казку або скласти кросворд, то доцільно розпочинати урок із розглядання найвдаліших робіт.
? Розв’язується деяка проблема, яка ще не обговорювалась у класі. Учні накреслюють план пошуку її розв’язання.

Новини

Участь у програмі Leave No One Behind Partnership
26.01.2025

Вітаємо наших учителів інформатики Телюк Галину та Караваєва Кирила з успішним завершенням навчання в УКУ за програмою Leave No One Behind Partnership. Учителі отримали цінні та унікальні знання з викладання STEM-освіти, робототехніки та програмування, щоб змінювати якість навчання на краще. … Продовження

День Соборності України
22.01.2025

22 січня в нашому ліцеї відзначили День Соборності України – свято єдності нашої держави. Учні та вчителі провели урочисті заходи, присвячені історичному Акту Злуки 1919 року. У рамках святкування відбулися патріотичні виступи, тематичні презентації та символічний «живий ланцюг єдності». Також … Продовження

П’ятий відкритий марафон з української мови
12.01.2025

Закінчився п’ятий відкритий марафон з української мови, організатором якого був “Інститут модернізації змісту освіти”. Марафон тривав з 15 листопада по 08 грудня 2024 року. Усі чотири етапи подолали учениці 10-В класу Грищук Софія та Темник Василина ( учитель Панько Г.П). … Продовження

Святкова педагогічна рада з нагоди Різдва Христового
06.01.2025

Педагогічна рада в Ліцеї №2 ЛМР була особливою — сповненою святкового настрою, роздумів та приємних моментів! На порядку денному: Викладання предметів у початковій школі Претенденти на нагородження Академічна доброчесність Успішність учнів протягом семестру Після обговорення важливих питань завершили раду дзвінкою … Продовження

Звіт учнівського самоврядування Ліцею №2 ЛМР за І семестр 2024 року
02.01.2025

Перший семестр 2024 року став для нас часом неймовірних досягнень та нових звершень! – 37 активних учасників команди провели: 20+ зборів; 10+ заходів, з яких 4 були масовими. – 27+ годин підготовки зробили шкільне життя яскравішим та цікавішим. – Наші … Продовження

ДОБРІ СПРАВИ ГРІЮТЬ НАЙСИЛЬНІШЕ! ПРО ВОЛОНТЕРСТВО У ЛІЦЕЇ
01.01.2025

Волонтерство у ліцеї: Вдячність за підтримку наших захисників Дорогі учасники волонтерського руху ліцею! Ми щиро вдячні кожному з вас за вашу активну участь у волонтерських ініціативах, які підтримують наших захисників на передовій. Ваші зусилля неоціненно важливі, і кожен ваш крок … Продовження

Практичне заняття з атестації педпрацівників
30.12.2024

Атестація педагогічних працівників — це важливий процес, спрямований на оцінювання їхньої діяльності та підвищення професійної майстерності. На практичному занятті педагоги Ліцею №2 ознайомилися з платформою «Єдина атестаційна система», яка дозволяє: – оптимізувати процес атестації; – перевести документообіг в електронний формат; … Продовження