ОРГАНІЗАЦІЯ ДОМАШНЬОЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНЯ

? Обсяг домашніх навчальних завдань не повинен перевищувати 1/4 того, що виконано на уроці.
? Доцільно систематично озброювати учнів раціональними методами і прийомами домашньої роботи.
? У розмові з батьками чітко визначайте їх роль у наданні допомоги дітям під час підготовки ними домашніх завдань (не виконувати за них жодного завдання, забезпечувати належні санітарно-гігієнічні умови для навчальної роботи вдома, привчати дітей дотримуватися режиму дня, заохочувати їх працю, рекомендувати раціональні методи й прийоми виконання навчальних завдань).
? Домашні завдання мають бути чітко сплановані педагогом. Наприкінці уроку вчитель звертається до школярів із проханням розгорнути щоденники, подає в скороченому вигляді домашнє завдання на дошці, стежить, щоб усі зробили необхідні записи. Можна запропонувати учням (особливо в молодших і середніх класах) взаємоперевірку таких записів.
? Після цього варто присвятити кілька хвилин ознайомленню учнів із особливостями виконання домашньої роботи (розв’язати у класі аналогічну задачу, вправу – як своєрідний інструктаж до навчальної праці вдома).
? Якщо можна, то слід забезпечувати диференційований підхід до визначення змісту й обсягу домашніх завдань з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, їх запитів та інтересів.
? Використовувати завдання творчого характеру, приваблювали б учнів своєю новизною та цікавістю.
? Не варто давати домашні завдання на післявихідні та післясвяткові дні.

Новини

Участь у програмі Leave No One Behind Partnership
26.01.2025

Вітаємо наших учителів інформатики Телюк Галину та Караваєва Кирила з успішним завершенням навчання в УКУ за програмою Leave No One Behind Partnership. Учителі отримали цінні та унікальні знання з викладання STEM-освіти, робототехніки та програмування, щоб змінювати якість навчання на краще. … Продовження

День Соборності України
22.01.2025

22 січня в нашому ліцеї відзначили День Соборності України – свято єдності нашої держави. Учні та вчителі провели урочисті заходи, присвячені історичному Акту Злуки 1919 року. У рамках святкування відбулися патріотичні виступи, тематичні презентації та символічний «живий ланцюг єдності». Також … Продовження

П’ятий відкритий марафон з української мови
12.01.2025

Закінчився п’ятий відкритий марафон з української мови, організатором якого був “Інститут модернізації змісту освіти”. Марафон тривав з 15 листопада по 08 грудня 2024 року. Усі чотири етапи подолали учениці 10-В класу Грищук Софія та Темник Василина ( учитель Панько Г.П). … Продовження

Святкова педагогічна рада з нагоди Різдва Христового
06.01.2025

Педагогічна рада в Ліцеї №2 ЛМР була особливою — сповненою святкового настрою, роздумів та приємних моментів! На порядку денному: Викладання предметів у початковій школі Претенденти на нагородження Академічна доброчесність Успішність учнів протягом семестру Після обговорення важливих питань завершили раду дзвінкою … Продовження

Звіт учнівського самоврядування Ліцею №2 ЛМР за І семестр 2024 року
02.01.2025

Перший семестр 2024 року став для нас часом неймовірних досягнень та нових звершень! – 37 активних учасників команди провели: 20+ зборів; 10+ заходів, з яких 4 були масовими. – 27+ годин підготовки зробили шкільне життя яскравішим та цікавішим. – Наші … Продовження

ДОБРІ СПРАВИ ГРІЮТЬ НАЙСИЛЬНІШЕ! ПРО ВОЛОНТЕРСТВО У ЛІЦЕЇ
01.01.2025

Волонтерство у ліцеї: Вдячність за підтримку наших захисників Дорогі учасники волонтерського руху ліцею! Ми щиро вдячні кожному з вас за вашу активну участь у волонтерських ініціативах, які підтримують наших захисників на передовій. Ваші зусилля неоціненно важливі, і кожен ваш крок … Продовження

Практичне заняття з атестації педпрацівників
30.12.2024

Атестація педагогічних працівників — це важливий процес, спрямований на оцінювання їхньої діяльності та підвищення професійної майстерності. На практичному занятті педагоги Ліцею №2 ознайомилися з платформою «Єдина атестаційна система», яка дозволяє: – оптимізувати процес атестації; – перевести документообіг в електронний формат; … Продовження