СПОСОБИ СТИМУЛЮВАННЯ ІНТЕРЕСУ ДО НАВЧАННЯ

? Добре було б над дошкою повісити невеликий плакат із висловом: “В одних людей вигляд прірви викликає розпач, а в інших – думку про міст”. Якщо учень говорить учителеві, що не може впоратися із виконанням завдання, учитель має право запитати його, що той зробив для того, щоб у нього вийшло.
? Для формування інтересу до предмета доцільно застосовувати деякі прості й ефективні прийоми. Наприклад, написати тему уроку у вигляді анаграми (слова, де літери міняються місцями) або речення із переставлених слів.
? Можна запропонувати учням речення на конкретну тему уроку із безглуздими словосполученнями (значеннєвими помилками) і попросити їх висловити свою думку, наприклад: “Більша половина класу виїхала на екскурсію”, “Сонце позолотило верхівки дерев”, “Який у вас завтра найперший урок?” (Словосполучення на дошці підкреслювати не слід, щоб діти відразу не здогадалися.)
? Добре було б запропонувати учням кілька понять на вивчену тему із пропущеними літерами й попросити вставити літери, наприклад поняття на тему “Рівняння: р … … н … н … я (рівняння), ч … с … … в … … к (числівник) та ін.
? Можна ввести в класі цікаву традицію: просити учнів після викладання якогось матеріалу ставити вчителеві по одному доречному питанню на цю тему (обов’язково похвалити кожного учня хоча б за прояв творчої ініціативи).
? Як на початку уроку, так і протягом уроку можна ставити учням такі запитання, що придумуються “на ходу”, наприклад: “Що трапилося б, якби щільність повітря…?”, “Яка частина мови може бути…?”, “Яка геометрична фігура може мати…?”, “Яка фізична величина може володіти…?”, “Який літературний герой був …?”, “Яка історична подія ознаменувалася…?”, “Яка речовина може бути…?”, “Що може бути рожевим, легким, холодним?” і багато інших подібних питань.

Новини

Міжнародний день рідної мови
21.02.2025

21 лютого весь світ відзначає Міжнародний день рідної мови – свято, яке нагадує нам про цінність і красу рідного слова. Українська мова – це не лише засіб спілкування, а й душа нашого народу, його історія, культура та традиції. У нашому … Продовження

STEAM-тренінг для наших вчителів
20.02.2025

Сьогодні педагоги нашого ліцею взяли участь у тренінгу “Напрямки та перспективи сучасної STEAM-освіти” у Lviv Open Lab. Обговорювали інноваційні підходи до навчання Досліджували інтеграцію науки, технологій, інженерії, мистецтва та математики в освітній процес Отримали корисні інструменти для розвитку критичного мислення … Продовження

День пам’яті Героїв Небесної Сотні

20 лютого Україна вшановує пам’ять Героїв Небесної Сотні – людей, які віддали своє життя за свободу та гідність під час Революції Гідності 2013-2014 років. Це день, коли ми згадуємо подвиг звичайних українців, які стали символом незламності, честі та любові до … Продовження

Командна гра “Діалоги про мир”
18.02.2025

Завдяки Вікторії Юрчук та ГО «СТАН», у рамках проєкту «Молоді амбасадори та амбасадорки розмаїття», для учнів 10-х класів відбулися захопливі командні ігри “Діалоги про мир”. Головна мета — показати, що діалог є ключовим інструментом у побудові гармонійних суспільних відносин та … Продовження

Літературний вечір «Пісні мої, що сповнені любові…»
12.02.2025

12 лютого 2025 року у ліцеї відбувся літературний вечір «Пісні мої, що сповнені любові…». Учні здійснили подорож у Країну поезії, де живуть дивовижні вірші видатного англійського поета доби Відродження Вільяма Шекспіра. Гостя нашого заходу – поетеса, композиторка, сценаристка Ілона ВЕРХІВСЬКА-ЕЛЬТЕК, … Продовження

Заняття учителів з психологом на тему: “Особливості комунікації з ветеранами війни. Травма та її наслідки для психічного здоров’я”
06.02.2025

Сьогодні у ліцеї відбулося важливе заняття, присвячене розумінню психологічних аспектів комунікації з ветеранами війни. Ділилися знаннями про те, як підтримувати наших захисників, усвідомлювати наслідки травми та дбати про психічне здоров’я в суспільстві. Дякуємо психологу ліцею Л.Гроховській за професійну подачу матеріалу, … Продовження

Участь у програмі Leave No One Behind Partnership
26.01.2025

Вітаємо наших учителів інформатики Телюк Галину та Караваєва Кирила з успішним завершенням навчання в УКУ за програмою Leave No One Behind Partnership. Учителі отримали цінні та унікальні знання з викладання STEM-освіти, робототехніки та програмування, щоб змінювати якість навчання на краще. … Продовження