“Траплялося й гірше…”

КЛАС  УТІК З УРОКУ

  • Крок 1. Стабілізація психологічного стану
  • Крок 2. Педагогічне аналізування
  • Не поспішайте одразу з’ясовувати справжню причину інциденту, що стався, – ви маєте можливість потренувати свою педагогічну інтуїцію, розвинути навички емпатії, здібності до співпереживання. Поставте себе на місце своїх вихованців, програйте ситуацію з їх позиції. спробуйте ідентифікувати себе з конкретними учнями, насамперед – найяскравішими особистостями, які мають у класі авторитет (саме вони найбільшою мірою впливають на той або інший перебіг подій у класі). Зіграйте ролі ролі формального або неформального лідера (лідерів): наслідуйте їх манеру мовлення, поведінки; програйте можливі роздуми; уявіть сімейну ситуацію тієї або іншої дитини. спробуйте здогадатися, що спричинило проблемну ситуацію.
    У випадку втечі з уроку причин може виявитися безліч… Це може бути спонтанний, імпульсивний учинок: дітей зацікавив новий фільм (або якась приваблива подія); хтось із вихованців висунув ідею, і під впливом емоцій, не замислюючись про наслідки, клас… “полетів” з уроку. Це може бути усвідомлений, зважений вибір (лідера або лідерів класу чи всього класу) – перевага привабливішої альтернативи звичному уроку. І, нарешті, найскладніший варіант – це може бути протест, усвідомлений або неусвідомлений, проти набридлого предмета, а отже, і вчителя, який не зміг зацікавити учнів своїм предметом; проти конкретних дій певного педагога. Най-найскладніший варіант – якщо протест спрямовано проти вас як професіонала та/або особистості, проти ваших дій… Прислухайтеся до своєї інтуїції, спробуйте здогадатися!
    Паралельно із цим (але не раніше!) можна підключити педагогічне мислення й проаналізувати деталі ситуації, а також визначити стратегію, виробивши орієнтовний (життя обов’язково внесе корективи) план подальших дій.

  • Крок 3. З’ясування справжньої причини
  • Крок 4. Нормалізація ситуації
  • Реакція вчителя, від якого втекли
  • Зустріч учителя-предметника із класним керівником
  • Наступного дня

ЗНИК ЖУРНАЛ

Новини

Проєкт “Hoshstailis”
20.04.2024

Наш ліцей організував проєкт “Hoshstailis”, в якому учні мали можливість допомогти тваринам, що залишилися без господарів на територіях, де ведуться бойові дії. Дякуємо всім, хто приєднався до нашої ініціативи та приніс такі речі, як: – Корм для котів та собак … Продовження

Профорієнтаційні заходи для старшокласників
19.04.2024

Наш лей відвідали представники Вищого професійного училища № 20. Заклад запрошує випускників 9-11 класів на навчання за такими професіями: – Слюсар – Столяр – Автомеханік – Комп’ютерний інженер – Електрик – Зварювальник “Приєднуйтеся до нас та знайомтесь із захоплюючими можливостями, … Продовження

День самоврядування
18.04.2024

День самоврядування виявився надзвичайно захоплюючим! Учні 11 класів взяли на себе відповідальність і замість вчителів провели різноманітні уроки. Це була неймовірна можливість для кожного з них проявити свої здібності та креативність. Захоплення та інтерес усіх учасників заходу були на висоті!

Ми у фіналі Львівських шкільних квізів!
16.04.2024

Вітання! Наша команда 8-9 класів пройшла у фінал Львівських шкільних квізів! Дякуємо нашим неймовірно талановитим учням за їхню ерудицію та наполегливість! Нехай перемога буде за нами!

Перемога у районному етапі шкільної ліги з футзалу
14.04.2024

Вітаємо команду нашого ліцею з впевненою перемогою у відкритому матчі районного етапу шкільної ліги з футзалу! Такий вражаючий результат свідчить про великий талант та наполегливу роботу наших спортсменів та тренерів. Нехай цей турнір принесе вам багато радості, успіхів та нових … Продовження

Участь у творчому конкурсі Young European #HeritageMakers
12.04.2024

Учні 7-Б класу разом з нашим класним керівником, Шувар В. В, взяли участь у захоплюючій творчій подорожі – конкурсі Young European #HeritageMakers. Цей конкурс – це чудова можливість для молоді з усієї Європи досліджувати та ділитися своєю культурною спадщиною. Проект … Продовження

Другий етап Львівських шкільних квізів
11.04.2024

11 квітня у ліцеї відбувся другий етап Львівських шкільних квізів, де за право пройти у фінал на нашій локації змагалися десять шкіл Франківського району: – Ліцей № 66 – Ліцей ім. Пулюя – Ліцей ім. В. Симоненка – Ліцей № … Продовження