ПРАВИЛА, ЩО ЗАБЕЗПЕЧУЮТЬ УСПІШНІСТЬ УРОКУ

Загальні

? Визначити місце уроку в темі, а теми – у річному курсі, з’ясувати загальне завдання уроку.
? Дібрати три види книг, що стосуються теми уроку: наукові, науково-популярні та методичні. Ознайомитися з їх змістом.
? Переглянути навчальну програму, перечитати пояснювальну записку, з’ясувати, що вимагається від учителя згідно з програмою до цього уроку.
? Відновити в пам’яті матеріал підручника, дібрати опорні знання, уміння й навички.
? Конкретизувати завдання уроку, визначити провідне завдання, сформулювати й зафіксувати його в плані.
? З’ясувати головну ідею уроку. Визначити, що повинен зрозуміти, запам’ятати учень на уроці, знати й уміти після уроку.
? Позначити, який саме навчальний матеріал повідомити учням, у якому обсязі, якими порціями, які навести цікаві факти, що підтверджують провідну ідею.
? Дібрати зміст уроку відповідно до його завдання, обміркувати методи ведення уроку, обрати найефективніші способи вивчення нового матеріалу, а також формування нових знань, умінь і навичок.
? Записати хід уроку, що передбачається в плані уроку, та представити його собі як цілісне явище, як процес, що сприяє здійсненню задуманого уроку.

Поодинокі

? Бути зібраним, чітко та зрозуміло ставити завдання перед учнями, послідовно вести їх до наміченої мети.
? Бути доброзичливим, не ображати учнів, не обурюватися їх незнанням або нерозумінням. Пам’ятати, що якщо більшість учнів чогось не знають, не розуміють, то помилку потрібно шукати в способах організації їх діяльності.
? Не перебивати учня, дати йому договорити. Нечітка відповідь може бути наслідком незрозуміло поставленого запитання.
? Завдання й інструктаж до них повинні даватися чітко, стисло, з обов’язковим з’ясуванням, наскільки зрозумілі учням вимоги.
? Пильно стежити за відгуками учнів на розповідь, завдання, вимогу. Зниження уваги – сигнали про необхідність змінити темп, повторити викладене або використати на уроці додатковий матеріал.
? Пам’ятати, що показником уваги можуть бути активне слухання,зосередженість на завданні.
? Заощаджувати час, вчасно починати урок, завершувати його, коли лунає дзвінок, не допускати довгих сентенцій, “пророблень” окремих учнів.
? Обов’язково реалізувати висунені до учнів вимоги. Жодна вимога на уроці не повинна лишитися лише задекларованою.
? Темп уроку підтримувати інтенсивним, але посильним для більшості школярів.
? Стимулювати запитання учнів, підтримувати ініціативу, схвалювати їх поінформованість.

Новини

Проєкт “Hoshstailis”
20.04.2024

Наш ліцей організував проєкт “Hoshstailis”, в якому учні мали можливість допомогти тваринам, що залишилися без господарів на територіях, де ведуться бойові дії. Дякуємо всім, хто приєднався до нашої ініціативи та приніс такі речі, як: – Корм для котів та собак … Продовження

Профорієнтаційні заходи для старшокласників
19.04.2024

Наш лей відвідали представники Вищого професійного училища № 20. Заклад запрошує випускників 9-11 класів на навчання за такими професіями: – Слюсар – Столяр – Автомеханік – Комп’ютерний інженер – Електрик – Зварювальник “Приєднуйтеся до нас та знайомтесь із захоплюючими можливостями, … Продовження

День самоврядування
18.04.2024

День самоврядування виявився надзвичайно захоплюючим! Учні 11 класів взяли на себе відповідальність і замість вчителів провели різноманітні уроки. Це була неймовірна можливість для кожного з них проявити свої здібності та креативність. Захоплення та інтерес усіх учасників заходу були на висоті!

Ми у фіналі Львівських шкільних квізів!
16.04.2024

Вітання! Наша команда 8-9 класів пройшла у фінал Львівських шкільних квізів! Дякуємо нашим неймовірно талановитим учням за їхню ерудицію та наполегливість! Нехай перемога буде за нами!

Перемога у районному етапі шкільної ліги з футзалу
14.04.2024

Вітаємо команду нашого ліцею з впевненою перемогою у відкритому матчі районного етапу шкільної ліги з футзалу! Такий вражаючий результат свідчить про великий талант та наполегливу роботу наших спортсменів та тренерів. Нехай цей турнір принесе вам багато радості, успіхів та нових … Продовження

Участь у творчому конкурсі Young European #HeritageMakers
12.04.2024

Учні 7-Б класу разом з нашим класним керівником, Шувар В. В, взяли участь у захоплюючій творчій подорожі – конкурсі Young European #HeritageMakers. Цей конкурс – це чудова можливість для молоді з усієї Європи досліджувати та ділитися своєю культурною спадщиною. Проект … Продовження

Другий етап Львівських шкільних квізів
11.04.2024

11 квітня у ліцеї відбувся другий етап Львівських шкільних квізів, де за право пройти у фінал на нашій локації змагалися десять шкіл Франківського району: – Ліцей № 66 – Ліцей ім. Пулюя – Ліцей ім. В. Симоненка – Ліцей № … Продовження