? Поява в класі – бадьора, впевнена, енергійна.
? Загальне почуття в початковий період спілкування – бадьоре, упевнене.
? Наявність комунікативного настрою: яскраво виражена готовність до спілкування.
? Енергійний прояв комунікативної ініціативи, емоційна налаштованість на діяльність, прагнення передати цей стан класу.
? Створення на уроці необхідного емоційного налаштування.
? Органічне управління власним самопочуттям під час уроку й спілкування з дітьми (рівний емоційний стан, здатність до управління самопочуттям, незважаючи на складні обставини, зміни настрою).
? Продуктивність спілкування.
? Управління спілкуванням: оперативність, гнучкість, відчуття власного стилю спілкування, уміння організовувати єдність спілкування й методу впливів.
? Мовлення (яскраве, образне, емоційно насичене, висококультурне).
? Міміка (енергійна, яскрава, педагогічно доцільна).
? Пантоміміка (виразна, адекватна до жестикуляції, пластична образність, емоційна насиченість жестів).