Учні та вчителі нашого ліцею є активними учасниками різноманітних освітніх проєктів та програм.
1. Надзвичайно успішним є реалізація українсько-канадського освітнього проєкту «Дві культури, одна душа» («Two Cultures , One Soul»), що не тільки стимулює прагнення вивчати іноземні мови, але й прагнення проявити себе як особистість.
2. Українсько-польський освітній проєкт «Е-думка: від серця до серця, від краю до краю» дає можливість обмінюватися методичними напрацюваннями з нашими польськими партнерами з ліцею ім. Гетьмана Станіслава Жолкевського з м.Седльце (Польща) та пізнати культуру своїх європейських сусідів. Детальніше тут.
3. У2019-2020 н.р. наш педагогічний колектив став учасником програми Lions Club International Foundation. Ця програма спонукає до побудови навчального середовища на основі довіри та високих очікувань. Вчителі успішно пройшли тренінг «Соціальні та емоційні компетентності ХХІ століття» та одержали сертифікати.
4. Надзвичайно цікавим для дітей є реалізація освітнього проєкту «Театральна педагогіка». Вчителі англійської мови разом з учнями ліцею створюють цікаві перформенси у шкільному англомовному театральному гуртку «Mystery of Wonderland», їхній талант було високо оцінено членами журі міського фестивалю театральних гуртків (2019)
5. Освітній проєкт «Музейна педагогіка» займає чільне місце в освітньому процесі, допомагає дітям долучитися до культурної спадщини ЮНЕСКО. Вчителі ліцею проводять цікаві уроки в музеях м.Львова.
6. Реалізація англомовного освітнього проєкту «Real Life» допомагає учням використовувати на практиці здобуті знання і вміння з англійської мови у побуті та в реаліях міста.
7. В цьому навчальному році вчителі кафедри іноземних мов разом із своїми учнями долучилися до міжнародного англомовного освітнього проєкту E-Twinning, мета якого – використання учнями та вчителями ІТ технологій та можливість долучатися до різноманітних освітніх платформ.
8. Міжнародний освітній проєкт Go Camp з залученням волонтерів до ліцею був реалізований на базі пришкільного англомовного табору Lviv Kids, мали можливість вивчати англійську через ігри, квести та вікторини.
9. Дуже актуальним на сьогоднішній час є реалізація програми «Healthy Schools». Її мета популяризація здорового способу життя, раціонального харчування серед учнів та концепції «Здорового дизайну» рекреацій та приміщень, де перебувають та харчуються діти.
10. Програма “Здорова постава” охоплює дітей 1-4 класів. Метою програми є розвиток та популяризація фізичної культури, залучення дітей шкільного віку до занять з фізичної культури для формування правильної постави.
11. Успішно реалізується освітній компонент проєкту ВООЗ «Неінфекційні захворювання: профілактика та зміцнення здоров’я в Україні» за підтримки Швейцарської агенції розвитку та співробітництва, МОН України. Завдання освітнього проекту компоненту впроваджено у нашому закладі освіти: підготовлено персонал ліцею з питань збереження здорового способу життя та «тарілки» здорового харчування.
12. Ліцей продовжує втілювати програму «Корисні звички», метою якої є: оволодіння учнями відповідними до віку знаннями, а також формування здорових установок і навичок відповідальної поведінки, що знижують ймовірність прилучення до вживання тютюну, алкоголю й інших психоактивних речовин.
13. Надзвичайно цікавим для дітей є реалізація міського освітнього проєкту «Маленький принц. Львів, що любить тварин», метою якого є пропуляризація ідеї гуманного поводження з тваринами, що передбачає гармонійне співіснування людини і тварини, добробуту чотирилапих, а також застерігає від наслідків безвідповідального та жорстокого поводження з ними.
14. Учні 8-10-х класів є активними учасниками інформаційно-просвітницького проєкту «Навігатор до фінансової свободи», який передбачає реалізацію концепції НУШ, відповідно до потреб української освіти у розвитку ініціативності та підприємливості учнів, покращення їх обізнаності щодо використання фінансових інструментів та функціонування фінансового ринку, підвищення рівня соціалізації учнівської молоді.
15. Продовжується реалізація освітньо-просвітницького проєкту “Навігатор по етикетках», метою якого є формування засад фізичного здоров’я, безпечної поведінки на основі аргументованого вибору, підвищення обізнаності школярів щодо корисності продуктів через інформацію, яка подана на етикетках, виховання культури споживача, підвищення рівня соціалізації учнівської молоді.
16. Проєкт “БРАМА- ОНЛАЙН ВАРТА УКРАЇНИ”.
Діяльність проєкту Брама направлена на захист медіа простору від російської пропаганди, блокування каналів поширення дезінформації, протиправного та забороненого контенту.
17. Творчий проєкт Young European #HeritageMakers.
Цей проєкт – це чудова можливість для молоді з усієї Європи досліджувати та ділитися своєю культурною спадщиною.
Керівник проєкту: Шувар В.В.
Сторінка проєкту…